Pagini

Pentru ca raspunsul sta in noi!

Pentru ca raspunsul sta in noi!

marți, 20 mai 2014

Autosugestia

Prietenii mei adesea ma intreaba cum reusesc sa raman mereu intr-un ton pozitiv si de unde am atata putere.
Pentru cei mai multi deciziile pe care le-am luat eu in viata sunt de neconceput si asta pentru ca, spre deosebire de mine, ei nu isi asuma niciun risc.

Riscul are potentialul lui dezastruos, insa eu nu m-am gandit niciodata ca o sa-mi fie rau sau greu.
Dupa o decizie grea, cea mai apriga perioada este cea imediat urmatoare, cand creierul e debusolat si nu stie ce se intampla si ce sa transmita. Aici intervine autosugestia, care pentru mine nu este altceva decat o metoda de a ma linisti si a-mi garanta ca sunt pe drumul cel bun.

Nu am luat niciodata o turnura brusca si nici nu m-am intrebat de ce am facut asta sau ce-a fost in capul meu.

Atat timp cat este ceea ce iti doresti, nicio decizie nu poate fi gresita. Daca asta simti, mergi pana la capat.

Imi repet in minte de cate ori pot ce vreau sa fac si unde vreau sa ajung. Imi setez obiectivele si merg ca berbecul inainte pana le obtin. Nu ma las debusolata in stanga si in dreapta de oameni care au asteptat toate viata lor sa ia altii decizii in locul lor sau au fost mult prea norocosi sa-si primeasca drumul gata batatorit.
Scopul meu este ca eu sa-mi fac propria carare, nu sa merg linistita pe alei prestabilite.

Vorbeste cu tine ori de cate ori este nevoie, pune la punct tot ceea ce iti doresti, imagineaza-ti viata ta in perspectiva si lupta sa ajungi acolo!

Doar eu stiu cel mai bine ce ma linisteste, ma implineste si ma face sa uit de tot. De ce sa nu incerc sa ajung cat mai repede acolo unde vreau eu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu