Pagini

Pentru ca raspunsul sta in noi!

Pentru ca raspunsul sta in noi!

vineri, 30 mai 2014

De ce ne despartim?

Observ in ultima vreme tot mai multe femei singure, fara partener, dar si fara o perspectiva in fata. Nu isi dau mesaje cu nimeni, nu ies la cafele, la tatonari si cel mai probabil au inima franta din cauza ultimei relatii.

Dar nu pot sa ma abtin sa nu ma intreb ce s-a intamplat, de ce nu au reusit sa mentina acea relatie si sa mearga mai departe in doi.

De ce se tot cearta oamenii intre ei si cand au crescut asa de mult orgoliile astfel incat iubirea sa nu mai fie de ajuns?

Cu totii ne-am schimbat extrem de mult in aceasta goana dupa cariera, in dorintele nefiresti de a cunoaste si a diversifica cat mult si a ne pune pe noi, inainte de toate, pe primul pla. Dar la sfarsitul zilei, inainte sa adormi, te uiti spre partea goala a patului si realizezi ca merita?

Nu vreau sa dau vina pe nimeni, nici pe femei, nici pe barbati, ci poate doar pe usurinta cu care ne-am aruncat in acest cerc vicios care nu este altceva decat o goana dupa false principii si valori.

Poate daca am invata cu totii sa ne respectam mai mult, sa fim atenti la vorbele si actiunile noastre pentru ca ambele pot rani persoana de langa noi, sa ne transpunem pentru cateva minute in pielea partenerului si sa ne imaginam noi cum ne-am simti, sa ne gandim nu numai la noi, ci si la cel de langa noi....poate daca am intelege ca este infinit mai greu sa faci bine, decat sa faci rau...poate ne-am iubi mai mult si nu ne-am mai certa atat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu