Pagini

Pentru ca raspunsul sta in noi!

Pentru ca raspunsul sta in noi!

miercuri, 18 iunie 2014

Lista lui Schindler

A fost si este unul dintre filmele mele preferate. La un moment dat il pot numi ca a fost si o forma de terapie pentru mine. Dupa ce se termina, realizam ca toate problemele cu care ma confrunt sunt minore si ar trebuie sa multumesc pentru ceea ce sunt si ceea ce am.
Nimic nu se putea compara cu drama acestor oameni si imi dadeam seama ca eu pot trece peste orice obstacol si ca totul e mult prea marut si nu se poate nicicand sa existe vreun termen de comparatie.

Terapie sau nu, eu il recomand din tot sufletul si sunt convinsa ca este genul de film care poate starni tot felul de reactii indiferent de ce fel de om este persoana care se uita la el.

Este o lectie despre ce se intampla cand iese la suprafata ce e mai rau în oameni. Coloana sonora, de asemenea, este foarte bine aleasa - O piesa de vioara, trista, sfasietoare, dar nu resemnata

Cine salveaza un om salveza o lume întreaga este replica din finalul filmului care insumeaza intreaga actiune a filmului si destinul unui om. Eu zic ca merita vazut cel putin o data :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu